مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 18:072022-06-16سياسي

ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است


در حاشیه هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان، شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که از شرکت های زیر مجموعه قطعه سازی کروز است، محصولات خود را در معرض نمایش گذاشت.

حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و مشاور وزیر اقتصاد در حاشیه بازدید از غرفه شرکت ایسکرا گفت: ایسکرا یکی از شرکت های موفق در تولید قطعات خودرو در حوزه استارت و دینام است و به عنوان یک شرکت دانش بنیان اهداف مهمی در این صنعت دارد.

فولادگر افزود: با توجه به اینکه ایسکرا در حوزه صادرات نیز فعال است، یک مجموعه موفق و پیشرو در صنعت قطعه سازی محسوب می شود.

مشاور وزیر اقتصاد با طرح مشکلات صنعت قطعه سازی طی سال های گذشته در کشور اظهار داشت: قطعه سازان با وجود دارا بودن مطالبات گسترده از خودروسازان، هیچگاه تولید را متوقف نکردند و صنعت خودرو را پویا و زنده نگاه داشتند.

رییس هیئت مدیره ایپکو با اشاره به اینکه صنعت قطعه سازی و خودرو سازی نیازمند حمایت جدی از سوی متولیان و البته عدم دخالت دولت است، بیان داشت: با افزایش سطح داخلی سازی در صنعت قطعه سازی که شاهد آن هستیم می توان امیدوار بود سهم وادات قطعات خودرو بسیار کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است