مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-16حوادث

آتش سوزی ساختمان در خیابان هجرت یاسوج مهار شد/خطر همیشگی در کمین شهر نقره ای!


با حضور به موقع آتش نشانان، آتش سوزی ساختمان در خیابان هجرت یاسوج مهار شد.

- آتش پاد سوم محمد رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از اطفای حریق منازل مسکونی در خیابان هجرت شهر یاسوج خبر داد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی ساختمانی در خیابان هجرت 2 یاسوج داشتیم که دو اکیپ شامل 12 نفر از همکاران و به فرماندهی ما در محل آتش سوزی مستقر شدیم.

وی با بیان این که بی احتیاطی در جوشکاری روی ساختمان و متعاقب آن آتش سوزی ایزوگام موجب بروز چنین حادثه ای شده بود گفت: 2 ساختمان سه طبقه در کنار هم که 6 واحد مسکونی در آن ها ساکن هستند در معرض خطر قرار داشتند که خوشبختانه اجازه سرایت آتش به واحدهای مسکونی داده نشد.

مدیرعامل اتش نشانی یاسوج با بیان اینکه ایزوگام دیواره های ساختمان ها در یاسوج به معضلی تبدیل شده یادآور شد: هرگونه بی احتیاطی مانند بی احتیاطی در این دو ساختمان موجب بروز حوادث این چنینی خواهد شد که لازم است احتیاط لازم در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ایزوگام دیواره های ساختمان های بزرگ در یاسوج برای جلوگیری از نفوذ باران به امری متداول و مرسوم در یاسوج تبدیل شده که این شهر را به همین دلیل به نام شهر نقره ای در کشور می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی ساختمان در خیابان هجرت یاسوج مهار شد/خطر همیشگی در کمین شهر نقره ای!

آتش سوزی ساختمان در خیابان هجرت یاسوج مهار شد/خطر همیشگی در کمین شهر نقره ای!