مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-16بين الملل

جنجالی تازه در ماجرای حمله طرفداران ترامپ به کنگره


کمیته قضایی رسیدگی به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره ویدئویی را منتشر کرد که در آن، یک نماینده جمهوری خواه، بخش های مختلف ساختمان کنگره را یک روز پیش از وقوع حمله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، کمیته قضایی رسیدگی به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در جلسه امروز خود برای رسیدگی به این موضوع، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، بری لودرمیلک نماینده جمهوری خواه ایالت جورجیا، بخش های مختلف ساختمان کنگره را یک روز پیش از وقوع حمله، به گروهی از عکاسان نشان می دهد.

براساس این ویدئو، لودرمیلک بخش های ممنوعه ساختمان کنگره مانند نردبان ها و پلکان ها و تونل های موجود در مجموعه ساختمان های کنگره را به گروهی از عکاسان نشان داده و آنها نیز از تمام این بخش ها عکس برداری کرده اند.

در پی انتشار این ویدئو، کمیته تحقیق خواستار پاسخگویی لودرمیلک در این باره شده اما وی تاکنون از انجام هر گونه مصاحبه در این باره خودداری کرده و انجام هر اقدام نادرست را انکار کرده است.

بنی تامپسون رییس این کمیته اظهار کرد رفتار این گروه عکاس سوالاتی را مطرح می کند زیرا آنها از نقاط امنیتی ممنوعه ساختمان و دیگر بخش هایی که به طور معمول به توریست ها نشان داده نمی شود، عکس برداری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی تازه در ماجرای حمله طرفداران ترامپ به کنگره

جنجالی تازه در ماجرای حمله طرفداران ترامپ به کنگره