مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-16سياسي

وزیر ارشاد: مشکلات شهرستان شهرضا را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: از اول صبح با حضور در شهرضا با مدیران صنعت در شهرک رازی شهرضا دیدار و گفت وگو کردم و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفتم و در ادامه با اقشار مختلف گروه ها از جمله کشاورزان و اصناف دیدار کردم.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی که شهرضا را در محور شمال به جنوب کشور قرار داده است، بسیار مورد اهمیت است، افزود: با توجه به وجود ایستگاه شهید امامی در شهرضا و کشف سالانه کالای قاچاق و مواد مخدر در این ایست و بازرسی، باید سیستم نظارتی و تجهیزات پلیس در این ایستگاه تقویت شود.

  اسماعیلی با تأکید بر اینکه شش خطه شدن محور شهرضا به اصفهان را حتماً در دولت پیگیری خواهم کرد، گفت: مشکلات صنایع در صندوق توسعه ملی را حتماً پیگیری خواهم کرد اما بعضی از مشکلات نیاز به مصوبه در دولت دارد و بعضی دیگر را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد قرار دارد و در اولین جلسه به تصویب خواهد رسید، افزود: در شهرضا راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی اتفاق بزرگی است که فضای اقتصادی را شکوفاتر می کند، خیلی از مناطق به دنبال اخذ این مجوز بودند اما مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: مشکلات شهرستان شهرضا را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد

وزیر ارشاد: مشکلات شهرستان شهرضا را از وزرای دولت مطالبه خواهم کرد