مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-16اقتصادي

دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین تکلیف خودرو های لوکس


رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از گمرک بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف خودروهای لوکس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان در ادامه سفر به قم به همراه بازرس کل این استان از اداره گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید و در جریان امورات مربوط به این مجموعه قرار گرفت.

در این بازدید دو ساعته رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در انبار مربوط به گمرک این منطقه، وضعیت کالا های موجود را بررسی کرد.

خداییان در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در سفر استانی رییس محترم قوه قضاییه به قم ماموریت بازدید از گمرک، منطقه ویژه اقتصادی و انبارهای اموال تملیکی سلفچگان به بنده سپرده شد، گفت: در ابتدا بازدیدی از انبار اموال تملیکی این شهرستان داشتم که با توجه به وضعیت موجود و بر اساس گزارشاتی که از قبل داشتم، ساماندهی خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی موجودی پرونده های این انبار تعداد 430 پرونده است، بیان کرد: در جریان این بازدید بیش از دو هزار طاقه پارچه به ارزش حدود 20 میلیارد تومان مشاهده شد که هنوز حکم این پرونده قطعی نشده بود که طی تماس تلفنی با رییس سازمان تعزیرات مقرر شد که در رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین تکلیف خودرو های لوکس

دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین تکلیف خودرو های لوکس