مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-16سياسي

آزادی حجاب برای توریست های روس در ایران؟


نیروهای مسلح در بخش مهمی از گردشگری دریایی می توانند به ما کمک کنند، سواحل مکران یک موقعیت استثنایی است ارتش اعلام آمادگی کرده و قرار شده با امیر سیاری برنامه های مشترک و سفری به منطقه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: نیروهای مسلح در بخش مهمی از گردشگری دریایی می توانند به ما کمک کنند، سواحل مکران یک موقعیت استثنایی است ارتش اعلام آمادگی کرده و قرار شده با امیر سیاری برنامه های مشترک و سفری به منطقه داشته باشیم.

وی گفت: بخش نیروی دریایی ارتش و سپاه آمادگی دارد که در این حوزه سرمایه گذاری کند، حتی وزارت نفت نفت کش هایی دارد که رفته رفته از رده خارج می شوند و امکان جا به جایی نفت با آنها وجود ندارد.

وزیر گردشگری تصریح کرد: از آقای اوجی خواستم یک شرکت گردشگری تاسیس کند و این نفت کش ها را در اختیار آنجا قرار دهد، در حد خودش، الان نمی خواهیم بگوییم نفت کش را کروز مسافربری کنیم، بعد کسی که توجیه نیست بگوید کروز مسافری ویژگی دیگری دارد، اما بالاخره یک نفت کش عظیم با آن عرشه و امکانات خودش یک جاذبه گردشگری است.

وی افزود: همین که جوان ها سوار آن شوند و ببینند این نفت کش یک دوره ای چه ماموریت هایی داشته خودش جاذبه گردشگری است، حتی می توانند روی آن رستوران بزنند و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی حجاب برای توریست های روس در ایران؟

آزادی حجاب برای توریست های روس در ایران؟