مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-16سياسي

شناسایی 145 هزار نقطه در ساخت وسازهای غیرمجاز در مازندران + فیلم


نماینده ویژه استاندار در مبارزه با کوه خواری و جنگل خواری گفت: 145 هزار نقطه در ساخت وسازهای غیر مجاز در استان مازندران شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از شهرستان رامسر، ناصر اکبرزاده در جلسه صیانت از منابع طبیعی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل قرارگاه صیانت از منابع ملی، حفظ حقوق بیت المال و محیط زیست با دستور استاندار در مازندران کلید خورد و در کل کشور به تبعیت از مازندران اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه با ساخت وسازهای بی رویه برخورد قانونی خواهیم کرد ، افزود: 145 هزار نقطه در ساخت وسازهای غیر مجاز در استان مازندران شناسایی شده است.

نماینده ویژه استاندار در مبارزه با کوه خواری و جنگل خواری گفت: افراد سوء استفاده گر با ارتباطات ورود کردند تا آرایی برای متصرفان و مفسدان بگیرند و سر ما را کلاه بگذارند که این اجازه را نخواهیم داد و جلوی این اشخاص گرفته می شود تا بتوانیم با رانت خواری مبارزه کنیم.

این مسوول با اعلام اینکه به صورت هوایی و زمینی استان مازندران را مشاهده کردم که سبب نگرانی شد و باید وضع موجود حفاظت شود، اضافه کرد: ساخت وسازهای غیر مجاز در سنوات قبل موجب مخدوش شدن چهره طبیعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 145 هزار نقطه در ساخت وسازهای غیرمجاز در مازندران + فیلم

شناسایی 145 هزار نقطه در ساخت وسازهای غیرمجاز در مازندران + فیلم