مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-16اقتصادي

بازار داغ گردشگری در اولین تابستان داغ بعد از کرونا!


بهتر است قبل از شروع برنامه ریزی برای سفر بعد از کرونا خودتان و اعضای خانواده راجع به اهداف سفر صحبت کرده تا بتوانید بعد از چند سال دوری از سفر بهترین تجربه را داشته باشید.

- حدودا سه سال است که ما نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان درگیر بیماری ناشناخته کرونا بودیم.

این بیماری بعد از سه سال تقریبا به مرحله کنترل رسیده و از این رو بسیاری از افراد بعد از مدت ها سفرهای تابستانه خود را امسال از سر گرفتند.

شاید این تابستان را بتوان یکی از پرسفرترین تابستان های اخیر دانست به طوری که تنها در تعطیلات عید فطر شهر مشهد رکورد بیشتری تعداد مسافر خود را شکاند! بسیاری از افراد با پرواز تهران مشهد ارزان یا از راه های زمینی خود را به این شهر رساندند تا بعد از مدت ها خستگی دوران پر محدودیت کرونا را از تن به در کنند.

بهترین انتخاب برای سفر بعد از کرونا اگر شما نیز برای دوران بعد از کرونا به دنبال بهترین مقصد برای سفر هستید، باید قبل از هر چیز اولویت خود را در یک سفر انتخاب کنید.

آیا شما دوست دارید بیش از هر زمان دیگر چند روزی را در دل طبیعت بگذرانید؟ دوست دارید مکان های تاریخی و فرهنگی را ببینید و چند روزی خودتان را در دنیای گذشتگان خود غرق کنید؟ یا دوست دارید یک سفر هیجان انگیز با فعالیت های مهیج را امتحان کنید؟ آیا علاقه مند به خرید هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ گردشگری در اولین تابستان داغ بعد از کرونا!

بازار داغ گردشگری در اولین تابستان داغ بعد از کرونا!