مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-16سياسي

وزیر ارشاد: عقب افتادگی اقتصاد در دولت سیزدهم جبران خواهد شد


امروز ایران پیشتاز امنیت و نقش آفرینی در مقاومت منطقه ای است و به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح است و در حوزه اقتصاد نیز این عقب افتادگی در این دولت جبران خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سید مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در بازدید از در سفر به شهرضا در بازدید از شهرک صنعتی رازی اظهار داشت: فلسفه حضور رییس جمهور و هیأت دولت در استان ها درک واقعی مسائل و مشکلاتی است که بخش های مختلف کشور با آن روبه رو است.

وی با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار دولت با کرونا روبه رو بودیم و کار سفرهای استانی را دشوار می کرد، افزود: سفرها برنامه ریزی می شد اما به دلیل فضای کرونایی که تشدید می شد، سفر لغو می شد.

  اسماعیلی با بیان اینکه در آغاز کار دولت با فوتی های بالای 700 نفر ناشی از کرونا روبه رو بود و فضای کسب و کار در همه بخش ها تعطیل شده بود، گفت: با آغاز کار، دولت اعلام کرد اولویت اول بازگشت کشور به شرایط عادی و عبور از معضل کرونا است، 5 میلیون دز تزریق در ابتدای دولت داشتیم و امروز به بالای 160 میلیون دز تزریق رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه امروز تعداد فوتی های ناشی از کرونا در بعضی از روزها به صفر رسیده است در حالی که در بسیاری از کشورهای اروپایی بالای 200 نفر فوتی کرونا دارند، بیان کرد: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: عقب افتادگی اقتصاد در دولت سیزدهم جبران خواهد شد

وزیر ارشاد: عقب افتادگی اقتصاد در دولت سیزدهم جبران خواهد شد