مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-16سياسي

بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای دانش بنیان ها پیش بینی شده است


در سطح ملی نیز، بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برای کمک به دانش بنیان ها در سراسر کشور اعتبار پیش بینی شده که هم در در لایحه بودجه آمده و هم در مصوبات سفر این کمک ها صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهن، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور، صبح امروز در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر استانی، برای کمک به زیرساخت ها و مؤسسات دانش بنیان بالغ بر 500 میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه شهرک های علمی و فناوری استان اصفهان دیده شده که تقریبا یک جهش 10 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تسهیلات لازم را برای شرکت های دانش بنیان در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان که قطب علم و دانش است، به هرقدری که مورد نیاز باشد و به فراخور توانمندی ها این اعتبارات پیش بینی و در سطح ملی و استانی توزیع شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در سطح ملی نیز، بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان برای کمک به دانش بنیان ها در سراسر کشور اعتبار پیش بینی شده که هم در در لایحه بودجه آمده و هم در مصوبات سفر این کمک ها صورت می گیرد.

معاون اجرایی رییس جمهور اعلام کرد: خبر خوش ما برای مردم استان اصفهان این است که مصوبات، اعتبارات و تسهیلات خیلی خوبی را برای آن ها در نظر گرفته ایم و امیدواریم که شاهد این باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای دانش بنیان ها پیش بینی شده است

بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای دانش بنیان ها پیش بینی شده است