مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-16حوادث

کشف احتکار کالاهای اساسی و شوینده در پارس آباد


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف نزدیک به 3 هزار لیتر مواد شوینده و نزدیک به 7 تن کالاهای اساسی احتکار شده در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه با فعالیت های مجرمانه محتکران، مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارس آباد  گزارش هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مواد شوینده در یک انبار در خیابان امام خمینی(ره) شهر پارس آباد دریافت کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: مأموران موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده 2 هزار و 963 لیتر مواد شوینده، 3 تن و 300 کیلوگرم برنج، یک تن و 186 کیلوگرم ماکارونی، یک تن شکر و 600 کیلوگرم قند کشف کنند.

وی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ تشریح کرد: ارزش کالاهای احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار کالاهای اساسی و شوینده در پارس آباد

کشف احتکار کالاهای اساسی و شوینده در پارس آباد