مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-16اجتماعي

امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر و پرواز حاجیان درفرودگاه کرمانشاه فراهم نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: متأسفانه در گذشته برخی از مسؤولان استان نسبت به طرح توسعه باند فرودگاه کرمانشاه کم توجهی عجیبی کرده اند و اکنون وضعیت این باند به گونه ای است که هواپیماهای پهن پیکر و پروازهای حاجیان امکان نشستن در فرودگاه را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  335 زائر، 145 نفر آقا و 190 نفر خانم امسال از استان در قالب سه کاروان به حج تمتع اعزام می شوند.

اولین گروه از زائران استان، امروز 26 خردادماه در قالب دو کاروان از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) عازم خانه خدا شدند و دومین گروه هم دوم تیرماه در قالب یک کاروان عازم سرزمین وحی می شوند.

امسال با توجه به شرایط فیزیکی فرودگاه و تعمیرات گسترده آن امکان اعزام از کرمانشاه فراهم نبود و زائران به صورت گروهی در قالب کاروان از شهرهای محل سکونت از طریق اتوبوس، شب گذشته به فرودگاه امام اعزام شدند.

علیرضا مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در حاشیه بدرقه حجاج در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: امسال کاروان های حجاج کرمانشاهی مجبور هستند با عزیمت به فرودگاه امام(ره) تهران از آن جا عازم سرزمین وحی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر و پرواز حاجیان درفرودگاه کرمانشاه فراهم نیست

امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر و پرواز حاجیان درفرودگاه کرمانشاه فراهم نیست