مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-16اجتماعي

دوربین های مداربسته عامل پیشگیری از جرم باشند نه وسیله مستندسازی


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل از ضعف عملکرد سازمان های اداری به ویژه مدیریت مجتمع های تفریحی در استفاده بهینه و پیشگیرانه از دوربین های مداربسته انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، جلال آفاقی با اشاره به برکات وجود دوربین های مداربسته در اماکن عمومی، از عملکرد سازمان های اداری به ویژه مدیریت مجتمع های تفریحی اردبیل در این خصوص انتقاد نموده و اظهار کرد: با وجود هزینه صرف شده و وجود امکانات لازم، متاسفانه مدیریت شایسته ای در استفاده فنی از دوربین های مداربسته اماکن عمومی اردبیل وجود ندارد.

وی افزود: این تکنولوژی باید عامل پیشگیری از جرم باشد نه صرفا وسیله مستند سازی پس از وقوع جرمو معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل بیان کرد: به جای رصد مستمر اماکن توسط کارشناس حراست فیزیکی سازمان ها و اقدامات پیشگیرانه نسبت به هرگونه اقدامات مجرمانه و کنترل آن در بدو امر، اکثرا به ضبط وقایع توسط دوربین ها اکتفا شده، بعد از وقوع جرایم جهت مستندسازی و ارائه دلایل شکایات به مراجع قضایی، از محتویات ویدئوها و تصاویر استفاده می شود.

آفاقی تاکید کرد: مدیران دستگاه ها باید با بکارگیری شیفتی کارشناس حفاظت فیزیکی برای کنترل مستمر مانیتور سیستم مربوطه، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های مداربسته عامل پیشگیری از جرم باشند نه وسیله مستندسازی

دوربین های مداربسته عامل پیشگیری از جرم باشند نه وسیله مستندسازی