مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 23:072022-06-15سياسي

جزییات سخنرانی وزیر گردشگری در مورد سرو قلیان در هتل ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرناصر طباطبایی خزانه دار جامعه هتلداران کشور با اشاره به جلسه امشب وزیر میراث فرهنگی با جامعه هتلداران و بی اخلاقی برخی رسانه ها در انعکاس اخبار این رویداد، - خزانه دار جامعه هتلداران کشور در خصوص نشست وزیر با هتلداران و مسئله سرو قلیان در هتل گفت: تاکید وزیر در این خصوص این مسئله بود که سرو قلیان در محیط هتل از حد خارج نشود و فضای فرهنگی هتل را زیر سوال نبرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرناصر طباطبایی خزانه دار جامعه هتلداران کشور با اشاره به جلسه امشب وزیر میراث فرهنگی با جامعه هتلداران و بی اخلاقی برخی رسانه ها در انعکاس اخبار این رویداد، اظهار کرد: در جلسه امروز سید عزت الله ضرغامی با مجمع هتلداران کشور در خصوص مباحث مختلف از جمله سرو قلیان در هتل ها بحث شد.

وی افزود: وزیر میراث فرهنگی در این خصوص با بیان این که قلیان می تواند در هتل ها با رعایت موازین اخلاقی سرو شود، گفت: چه ایرادی دارد که گردشگر بتواند در محیط سالم هتل قلیان را دریافت کند؟ خزانه دار جامعه هتلداران کشور گفت: البته تاکید وزیر در خصوص این مسئله بود که سرو قلیان در محیط هتل از حد خارج نشود و فضای فرهنگی هتل را زیر سوال نبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سخنرانی وزیر گردشگری در مورد سرو قلیان در هتل ها

جزییات سخنرانی وزیر گردشگری در مورد سرو قلیان در هتل ها