مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 21:322022-06-15سياسي

حسن پور: مجلس و دولت به کمک تعاونی ها در بخش کشاورزی بیایند


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما از رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس اتاق تعاون و معاون وزیر این است که به کمک تعاونی ها در بخش کشاورزی به خصوص در بحث تعاونی های پسته بیایند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

- شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی روز گذشته نشست رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رییس اتاق تعاون ایران و مجموعه تعاونی ها در جهت رفع مشکلات این قشر در محل اتاق تعاون کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعاونی در کشور اسلامی ما، ریشه قرآنی دارد و ظرفیت تعاونی های خانوادگی تاکنون مغفول مانده است، افزود: بهترین ظرفیت برای دانش بنیان ها و همچنین جذب سرمایه های خرد تعاونی ها هستند.

وی گفت: آنچه در بحث تعاونی ها باید به آن توجه جدی شود، بحث تعاونی های کشاورزی به ویژه تعاونی های پسته در استان کرمان است که به واسطه سرمازدگی و خشکسالی روزگار کشاورزان استان کرمان را به روز سیاه تبدیل کرده است.

 نماینده مردم سیرجان در مجلس  خاطرنشان کرد: در گذشته این مجموعه ها را جزو تعاونی ها محسوب می کردند اما دولت چه خدماتی به این تعاونی ها داشته و متاسفانه تاکنون هیچ برنامه مشخصی برای حمایت از این وضعیت پیش آمده برای کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن پور: مجلس و دولت به کمک تعاونی ها در بخش کشاورزی بیایند

حسن پور: مجلس و دولت به کمک تعاونی ها در بخش کشاورزی بیایند