مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-15حوادث

تصادف مرگبار آمبولانس با کامیون در شیراز


به گفته رییس سازمان آتش نشانی شیراز، در حادثه تصادف شدید آمبولانس با کامیون در این کلانشهر تکنسین اورژانس جان باخت و دو بیمار و راننده آمبولانس به شدت مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع عصر چهارشنبه 25 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت 16 , 3 دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، به دنبال دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودرو، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 13 و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه در حوالی روستای مهارلو اعزام کرد.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل دو بیمار (دو خانم جوان)، راننده خودرو و تکنسین خانم 40 ساله اورژانس حین حرکت در مسیر به علت نامعلوم به شدت با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: به دنبال وقوع این تصادف شدید خودروی آمبولانس واژگون و سرنشینان دچار مصدومیت شدند.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان ضمن ایمنی کامل محور و کشیدن نوار هشدار دهنده مصدومان حادثه را به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند متاسفانه تکنسین خانم 40 ساله در دم جان باخت و سه مصدوم دیگر شامل دو خانم بیمار آمبولانس و راننده به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف مرگبار آمبولانس با کامیون در شیراز

تصادف مرگبار آمبولانس با کامیون در شیراز