مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 19:572022-06-15حوادث

دستگیری عامل اغفال، اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی


خانمی با مراجعه به پلیس فتا در اظهارات خود، عنوان کرد: در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با فردی غریبه که خود را ورزشکار و ثروتمند معرفی کرده بود، - آشنا شدم و پس از مدتی با وعده کار و ازدواج به او اعتماد کرده و عکس های خصوصی ام را برایش ارسال کردم و وقتی به خواسته اش مبنی بر انتقال وجه به حسابش پاسخ منفی دادم، عکس هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

فرمانده انتظامی ملایر همدان از دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده کار و ازدواج، اقدام به ‏اغفال، اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی زن جوان کرده بود با هوشمندی ماموران پلیس فتای ‏شهرستان خبر داد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار فیلم و تصاویر خصوصی و اخاذی از وی در صفحات اینستاگرامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: خانمی با مراجعه به پلیس فتا در اظهارات خود، عنوان کرد: در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با فردی غریبه که خود را ورزشکار و ثروتمند معرفی کرده بود، آشنا شدم و پس از مدتی با وعده کار و ازدواج به او اعتماد کرده و عکس های خصوصی ام را برایش ارسال کردم و وقتی به خواسته اش مبنی بر انتقال وجه به حسابش پاسخ منفی دادم، عکس هایم را در فضای مجازی منتشر کرد و تاکنون هفت میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اغفال، اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی

دستگیری عامل اغفال، اخاذی و انتشار تصاویر خصوصی