مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 18:522022-06-15سياسي

شورای راهبردی بسیج دانشجویی میناب تشکیل شد


شورای راهبردی بسیج دانشجویی شهرستان میناب با حضور فرماندار و دبیری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هم اندیشی فرمانده و معاونت های تخصصی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان با فرماندار ویژه شهرستان میناب برگزار شد.

عارف رئوفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان به همراه معاونت های تخصصی این ناحیه با فرماندار ویژه شهرستان میناب به گفتگو و تبادل نظر نشست.

در این دیدار که صبح امروز در فرمانداری شهرستان میناب برگزار شد، عارف رئوفی با تشریح کارویژه های بسیج دانشجویی در مناسبات استان و شهرستان، به نقش آفرینی تخصصی و مسئله محور بسیج دانشجویی در چالش های جاری و نمونه هایی از نقش آفرینی بسیج دانشجویی در حوزه های جهادی، علمی و آموزشی ، بهداشتی و درمانی و .

اشاره کرد.

مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز ضمن ویژه خواندن نقش بسیج دانشجویی به عنوان تشکلی بااصالت و نخبگانی، آمادگی همه جانبه فرمانداری و دستگاه های زیرمجموعه آن را برای همکاری با بسیج دانشجویی اعلام کرد.

در این دیدار مصوب شد شورای راهبردی بسیج دانشجویی شهرستان میناب با حضور فرماندار و دبیری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تشکیل شده تا بسترهای لازم برای نقش آفرینی و پاسخ به مطالبات جنبش دانشجویی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی بسیج دانشجویی میناب تشکیل شد

شورای راهبردی بسیج دانشجویی میناب تشکیل شد