مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-15سياسي

پروژه های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود


مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، پروژه ها و طرح های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا نام گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمید مردانیان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور حمل و نقل راه و شهرسازی استان در محل راه آهن زنجان اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهیدان افتخار بسیار بزرگی است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توسط ارگان های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام شود، ابراز کرد: اعتبار و هویت یک کشور با یاد شهیدان و خانواده آنها است و باید پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه ها و برنامه های بخش راه و شهرسازی دیده شود.

مردانیان با بیان اینکه در نامگذاری ابنیه ها و ساختمان ها و راه ها از نام شهیدان استفاده شود بیان داشت: طی دوران دفاع مقدس رزمندگانی از مناطق روستایی به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت نام و یاد آنها برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران متذکر شد: باید تمام ارگان های زیر مجموعه راه و شهرسازی نام ساختمان ها و ابنیه ها و راه ها را به نام شهیدان والامقام متبرک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود

پروژه های حوزه راه و شهرسازی به نام شهدا مزین شود