مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-15اقتصادي

اصلاح یارانه ها گامی مهم برای تحقق عدالت اجتماعی است


مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: توزیع عادلانه یارانه ها اقدامی موثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک های پایین جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اقدامی موثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک های پایین جامعه، مبارزه با فساد و رانت و اصلاح ساختار اقتصادی خصوصا زنجیره گندم، آرد و نان است.

وی افزود: هیچ تغییری در قیمت نان صورت نخواهد گرفت.

 مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل بیان کرد: در صورت فروش نان بیشتر از آرد خریداری شده توسط نانوا، سامانه به کاربران هشدار می دهد چون نرم افزار موجود، تمام فرایند از خرید آرد تا فروش نان را تحت کنترل دارد، بنابریان احتمال تخلف بسیار کاهش پیدا خواهد نمود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح جدید هوشمندسازی یارانه آرد، مردم نان را با قیمت مصوب سال 1400 خریداری خواهند کرد و به هیچ عنوان قیمت نان در سال 1401 افزایش نخواهد یافت.

نوبخت با بیان اینکه محدودیتی برای مردم در خرید نان وجود ندارد و میزان مصرف نان مردم مشخص است، گفت: دستگاه کارتخوان جدید مخصوص نانوایی ها بوده و در حال نصب و تست است و تمامی نانوایی ها به این کارتخوان های جدید مجهز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح یارانه ها گامی مهم برای تحقق عدالت اجتماعی است

اصلاح یارانه ها گامی مهم برای تحقق عدالت اجتماعی است