مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-15سياسي

15 روز تا حراج هنری تهران/انتظار برای شفاف سازی


تا برگزاری شانزدهمین حراج هنری تهران زمانی باقی نمانده و بدون شک اطلاع رسانی شفاف سازی و حتی برگزاری نشست خبری جهت تنویر افکار عمومی می تواند بر شبهاتی که پیرامون این رویداد وجود دارد پاسخ دهد.

- پیرامون برگزاری حراج هنری تهران در این پانزده دوره که از آن سپری شده است همیشه حرف و حدیث های بسیاری بوده و نکاتی مبهمی نسبت به آن وجود داشته است که توسط برگزار کنندگانش، آن طور که باید جواب قانع کننده ای داده نشده است.

این حراج که در آستانه شانزدهمین دوره آن است و دهم تیرماه با تمرکز بر آثار هنر معاصر ایران قرار است در هتل پارسیان آزادی برگزار شود یکی از رویدادهای هنری کشور است که علی رغم آن که بخشی از نبض اقتصادی هنر کشور را در بر می گیرد اما همیشه با انتقادهایی از سوی هنرمندان و کارشناسان همراه بوده است.

گردش مالی بالایی که در این رویداد هنری در جریان است به استناد آمارهای اعلام شده در هر دوره نسبت به دوره گذشته آن با ارقام جدیدتر و بالاتری مواجه می شود که در نگاه اول این سؤال را در ذهن مخاطب بوجود می آورد که این خریداران؛ آن ها را با چه نیت و قصدی خریداری می کنند و انتفاع آن ها از این خریدها چیست؟! شاید بد نباشد که به آمار فروش دو دوره گذشته این حراج نگاهی بیاندازیم تا متوجه گردش مالی آن که البته باز هم محدود به تعداد خاصی آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روز تا حراج هنری تهران/انتظار برای شفاف سازی

15 روز تا حراج هنری تهران/انتظار برای شفاف سازی