مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-15سياسي

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر میعادفر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ارزیابی توانمندی ها و مشکلات اورژانس استان در جایگاه مناسبی قرار دارد و این نشان از همبستگی بین تمام واحدها دارد.

وی با بیان اینکه زمان رسیدن نیروهای اورژانش بر بالین بیمار 12 دقیقه در داخل شهر و 14دقیقه در جاده ها است، افزود: این زمان تقریبا زمان قابل قبولی است اما کاهش این زمان به 10 دقیقه یکی از اهدافی است که دنبال می شود.

رییس اورژانس کشور گفت: در سال گذشته 250 هزار بار با 115 اورژانس اردبیل تماس گرفته شده که 7 هزار مورد به ماموریت منجر شده است.

میعاد فر ادامه داد: ارتباط کار اورژانس بامهارت، ارتقای آموزش ها و افزایش کیفیت مهارت ها پس از2سال وقفه به علت شیوع کرونا امسال پیگیری و زیرساخت های آن فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد فوریت های پزشکی اورژانس که مردادماه امسال در تبریز برگزار می شود، گفت: عوامل اورژانس استان اردبیل معمولا درکشور جزو رتبه های برتر بین 1 تا 5 کشور قرار می گیرد و این فرصت مناسبی برای سایر استان ها است تا از توانایی و تجربه های عوامل اورژانس استان اردبیل برای ارتقای مهارت های عوامل خود بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور