مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-15اقتصادي

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور


فرسودگی آمبولانس ها مانع بزرگ در ارائه به موقع خدمات به مردم است و اورژانس کشور با کمبود هزار دستگاه آمبولانس روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر میعادفر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ارزیابی توانمندی ها و مشکلات اورژانس استان در جایگاه مناسبی قرار داردو این نشان ازهمبستگی بین تمام واحدها دارد.

وی با بیان اینکه زمان رسیدن نیروهای اورژانش بر بالین بیمار 12 دقیقه درداخل شهر و 14دقیقه در جاده ها است افزود: این زمان تقریبا زمان قابل قبولی است اما کاهش این زمان به 10 دقیقه یکی از اهدافی است که دنبال می شود رییس اورژانس کشور با اعلام اینکه در سال گذشته 250 هزار بار با 115 اورژانس اردبیل تماس گرفته شده که 7 هزار مورد به ماموریت منجر شده است.

میعاد فر ادامه داد: ارتباط کار اورژانس بامهارت، ارتقای آموزش ها و افزایش کیفیت مهارت ها پس از2سال وقفه به علت شیوع کرونا امسال پیگیری و زیرساخت های آن فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد فوریت های پزشکی اورژانس که مرداد ماه امسال درتبریز برگزار می شودگفت: عوامل اورژانس استان اردبیل معمولا درکشور جزو رتبه های برتر بین 1 تا 5 کشور قرار می گیردواین فرصت مناسبی برای سایر استان ها است تا از توانایی و تجربه های عوامل اورژانس استان اردبیل برای ارتقای مهارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور

هزاردستگاه آمبولانس نیاز ضروری اورژانس کشور