مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-15بين الملل

دیپلمات روس: حملات اسراییل به سوریه غیرقابل قبول است


نماینده روسیه در امور سوریه ضمن غیرعقلانی توصیف کردن تصمیم ترکیه برای عملیات نظامی جدید در سوریه، حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را غیرقابل خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنامه ریزی ترکیه برای آغاز عملیات نظامی جدید در سوریه و حملات ددمنشانه رژیم موقت صهیونیستی به خاک سوریه با واکنش تند دیپلمات روس مواجه شد.

الکساندر لاورنتییِف نماینده روسیه در امور سوریه امروز (چهارشنبه) گفت: روسیه عملیات نظامی احتمالی ترکیه در سوریه را غیرعاقلانه می داند زیرا می تواند اوضاع را تشدید کرده و بی ثباتی ایجاد کند .

به نوشته وبگاه ریانووستی ، لاورنتییِف طی سخنرانی در آغاز هجدمین نشست روند مذاکرات آستانه برای حل بحران سوریه، با بیان اینکه حاضران در این جلسه به بررسی وضعیت میدانی در این کشور می پردازند، از ترکیه خواست که مشکل خود در شمال سوریه را مسالمت آمیز حل کند.

وی در واکنش به عملیات احتمالی ترکیه در سوریه توضیح داد: این امر به ویژه با توجه به برنامه های اعلام شده رییس جمهور ترکیه برای انجام عملیات نظامی در شمال سوریه علیه تشکل های کرد، اهمیت دارد.

ما معتقدیم که این اقدامی غیرمنطقی خواهد بود که می تواند منجر به بی ثباتی اوضاع، تشدید تنش و دور جدیدی از درگیری مسلحانه در این کشور شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: حملات اسراییل به سوریه غیرقابل قبول است

دیپلمات روس: حملات اسراییل به سوریه غیرقابل قبول است