مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-15سياسي

بادامچیان: شورای مرکزی حزب موتلفه ترکیبی از چرخه نسل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسدالله بادامچیان که برای حضور در یادواره شهدای حزب موتلفه به زنجان سفر کرده است، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه بیش از 50 درصد از اعضای حزب مؤتلفه جوان و زیر 40 سال هستند، اظهار کرد: شورای مرکزی حزب که 35 عضو اصلی و پنج عضو علی البدل ترکیبی از چهار نسل و یا همان یک چرخه نسل است.

دبیر کل حزب مؤتلفه با بیان اینکه حزب مؤتلفه در 31 استان تشکیلات جدی دارد، افزود: شخصیت های بسیار ارزشمند و سالمی در این حزب عضو هستند که برخی از آن ها سابقه 50 سال انقلابی گری دارند.

وی به فعالیت مؤثر حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در برخی استان ها اشاره و تصریح کرد: نتایج این فعالیت ها در نتیجه انتخابات نمایان است.

بادامچیان با ارائه گزارشی از موفقیت حزب مؤتلفه در همه استان ها گفت: این حزب در بین همه اقشار از جمله تحصیل کرده ها هم طرفداران قابل توجهی دارد.

دبیر کل حزب مؤتلفه با ارائه گزارشی از تاریخ فعالیت این حزب، خاطراتی از توصیه های امام راحل را هم در مورد لزوم همکاری بین گروه هایی که برای خدا کار می کنند نقل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم در این دیدار با تاکید بر لزوم تشریح وضعیت ایران برای جوانان گفت: باید متوجه بود که افراد زیادی تحلیلی از وضعیت نداشته و ندارند بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: شورای مرکزی حزب موتلفه ترکیبی از چرخه نسل است

بادامچیان: شورای مرکزی حزب موتلفه ترکیبی از چرخه نسل است