مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-15بين الملل

پیشنهاد رییس سازمان محیط زیست به سفیر فرانسه


محیط زیست در کشور ما دستخوش تحریم های ظالمانه است و از دولت فرانسه می خواهیم به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا در ایجاد تعامل سایر کشورها با ایران در موضوع محیط زیست همکاری های لازم را به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در محل این سازمان میزبان سفیر فرانسه در ایران بود.

در این دیدار دو طرف بر ضرورت توجه به محیط زیست در قاب جهانی تأکید و خاطرنشان کردند مسئله محیط زیست، مسئله ای جهانی است و باید تمام کشورها نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

در این نشست رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز خرسندی از میزبانی از سفیر فرانسه در ایران اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات بسیار گسترده ای در زمینهٔ مسائل زیست محیطی انجام داده و یا در حال برنامه ریزی کلان در سطح بین المللی است.

وی همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه محیط زیست را تشریح و خاطرنشان کرد : مقوله محیط زیست در کشور ما دستخوش تحریم های ظالمانه ای است که استکبار جهانی به ما تحمیل می کند و از دولت فرانسه می خواهیم به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا در ایجاد تعامل سایر کشورها با ایران در موضوع محیط زیست همکاری های لازم را به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس سازمان محیط زیست به سفیر فرانسه

پیشنهاد رییس سازمان محیط زیست به سفیر فرانسه