مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 12:032022-06-15ورزشي

وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان تعیین تکلیف شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر تعیین تکلیف تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: واگذاری تیم فوتبال شهرداری به بخش خصوصی بدون بررسی ابعاد آن صحیح نیست و این امر نیازمند اقدام کارشناسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید شهابی نیا ظهر امروز در جلسه صحن شورا با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان نتیجه تلاش و زحمات مدیریت شهری در طی سالهای گذشته بوده است، افزود: در حال حاضر نیز نباید به یکباره اقدام به حذف این تیم کرده و آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی گفت: لازم است تدابیر و برنامه خاصی برای این تیم فوتبال تدوین شود یا اینکه به صورت تدریجی واگذاری آن به بخش خصوصی صورت پذیرد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: از سویی می توان تیم فوتبال شهرداری را به صورت باشگاه فعال کرده، تا بتواند هزینه های تیم تامین شود، اما واگذاری آن به بخش خصوصی بدون بررسی ابعاد مختلف اقدام مناسبی نیست .

وی با اشاره به تدوین سیاست های ورزشی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان، اضافه کرد: با وجود اینکه سیاست های ورزشی در کمیته علمی تدوین شده، اعضای کمیته های علمی باید به شورای پژوهشی معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان تعیین تکلیف شود

وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان تعیین تکلیف شود