مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-15اجتماعي

300 خانواده نیازمند در آستانه فصل گرما وسایل سرمایشی دریافت می کنند


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه فصل تابستان 400 دستگاه کولر آبی و آبگرمکن میان مددجویان استان توزیع می شود.

- ابراهیم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه فصل تابستان، 400 دستگاه کولر آبی و آبگرمکن میان مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی میان مددجویان در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده های فاقد این لوازم انجام می شود.

وی با اشاره به توزیع لوازم سرمایشی در آستانه فصل تابستان، افزود: 300 دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق گرمسیر و مددجویان فاقد هرگونه تجهیزات سرمایشی توزیع می شود.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین 100 دستگاه آبگرمکن دیواری نیز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

   وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در سه مرحله، سه هزار و 700 دستگاه کولر آبی، سه هزار و 342 دستگاه بخاری گازسوز و 677 دستگاه آبگرمکن میان مددجویان و خانواده های نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی توزیع شد.

انتهای پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خانواده نیازمند در آستانه فصل گرما وسایل سرمایشی دریافت می کنند

300 خانواده نیازمند در آستانه فصل گرما وسایل سرمایشی دریافت می کنند