مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-15اقتصادي

راه اندازی خطوط تولید آنژیوکت برای اولین بار در ایران/ کمبود سرسوزن نداریم


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از رایزنی برای راه اندازی خطوط تولید آنژیوکت برای اولین بار در ایران خبر داد.

- سید حسین صفوی رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه از نزدیک شاهد بودیم کارخانه یکی از کارخانجات تولیدی زیر مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی با حداکثر ظرفیت و انگیزه بسیار زیاد فعالیت می کند، گفت: این کارخانه به عنوان یکی از تامین کنندگان مهم کشور، استان و همچنین از مجموعه های مهم هیات امنای صرفه جویی ارزی محسوب می شود .

وی تصریح کرد: چند وقت پیش دغدغه هایی در مورد بحث آتش سوزی در برخی رسانه ها مطرح شد لذا امروز همگی اینجا حضور پیدا کرده ایم تا وضعیت شرکت را از نزدیک شاهد باشیم لذا حضار در این بازدید می توانند شهادت دهند که کشور در وضعیت خوب تولید سرسوزن و سرنگ قراردارد و افرادی که علاقمند به واردات هستند بدانند که هیچ نیازی به واردات محصولات مشابه نیست و شرکت با ظرفیت کامل نیاز کشور را تامین می کند.

صفوی یادآور شد: البته شرکت وابسته به هیات امنای صرفه جویی ارزی و در راستای اهداف وزارت بهداشت فعالیت می کند و وزارت بهداشت مسئول تامین کالاهای سلامت محور است و در این زمینه نیز قطعا هیچ گونه کوتاهی انجام نمی دهد اگر نیاز بود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خطوط تولید آنژیوکت برای اولین بار در ایران/ کمبود سرسوزن نداریم

راه اندازی خطوط تولید آنژیوکت برای اولین بار در ایران/ کمبود سرسوزن نداریم