مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-15سياسي

گفت وگو با اعضای تیم صراط؛ برنده دومین رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد


اعضای تیم صراط که در بخش سیاسی دومین رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد رتبه اول را کسب کردند معتقدند مناظرات دانشجویی روحیه مطالبه گری را در دانشجویان بالا می برد و کیفیت مطالعات و قدرت سخنوری و قدرت تحلیل را ارتقا می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دومین رویداد سراسری دانشجویی کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با تیم های مختلف دانشجویی  با رقابت حدود 2000 برگزار شد، در این رویداد تیم صراط از بیرجند مقام اول در عرصه سیاسی را کسب کرد.

  بر همین اساس با اعضای این تیم به گفت وگو نشستیم و از آنها درباره این رویداد پرسیدیم که متن آن در ادامه می آید: * نیروهای تشکیلاتی، در هنگام فعالیت یاد می گیرند مسئله محور حرکت کنند امین جعفرپورمقدم مسئول جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بیرجند و سخنگوی سابق اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با فارس گفت: کسب مقام اول در این رویداد مهم و اثرگذار باعث افتخار و خوشحالی بسیار بود.

داوری سختگیرانه، نشان دهنده سطح برگزاری مسابقات بود.

وی چنین رویدادهایی را اثرگذار دانست و افزود: علاوه بر افزایش روحیه و امید دانشجویان، کلاس آموزشی بزرگی برای یادگیری فن سخنوری، قدرت تحلیل، تسلط بر زبان بدن، اعتماد به نفس و از همه مهمتر، خودباوری! است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با اعضای تیم صراط؛ برنده دومین رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد

گفت وگو با اعضای تیم صراط؛ برنده دومین رویداد کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد