مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-15پزشكي

توصیه جدید کمیته علمی کرونا درباره استفاده از «ماسک»


دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19 با اشاره به شرایط کنترل شده کرونا در کشور و کاهش ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19 با اشاره به شرایط کنترل شده کرونا در کشور و کاهش ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری، درباره نحوه استفاده از ماسک در وضعیت فعلی توضیح داد.

دکتر مسعود یونسیان درباره نحوه استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های اجتماعی با توجه به شرایط کنترل شده کرونا، گفت: از ابتدای پاندمی ما تصمیمات مان را بسته به شرایط روز اتخاذ می کردیم و در حال حاضر هم باید توجه داشته باشیم که هر توصیه ای که کمیته علمی ارائه می دهد، بر اساس شرایطی فعلی است.

بنابراین اگر شرایط تغییر کند، توصیه ها هم تغییر خواهد کرد.

همانطور که یک زمانی در پیک بودیم و اعلام می کردیم که همه افراد ماسک بزنند، اکنون که پیک را پشت سر گذاشتیم، می گوییم افراد در شرایط خاصی ماسک بزنند.

حال اگر طی روزهای آتی شرایط تغییر کند، دستورالعمل ها به روز شده و باید بر اساس آن ها اقدام کرد.

وی افزود: در حال حاضر که در کشور خوشبختانه نه ابتلا روند صعودی دارد و نه مرگ ومیرمان قابل ملاحظه است، به نظر می رسد که زمان مناسبی است تا فعالیت های معمول ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جدید کمیته علمی کرونا درباره استفاده از «ماسک»

توصیه جدید کمیته علمی کرونا درباره استفاده از «ماسک»