مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-15حوادث

شعله های سرکش آتش در کارخانه تولید ساندویچ مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهار آتش سوزی گسترده در کارخانه تولید ساندویچ در شهرک صنعتی با تلاش یک ساعته پنج ایستگاه عملیاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در بیان جزییات این حادثه گفت: در پی تماس گشت انتظامی حاضر در شهرک صنعتی و اطلاع رسانی یک حریق گسترده در میدان سوم شهرک و کارخانه ی تولید ساندویچ پانل سردخانه ای و با توجه به مجاورت این کارخانه به بزرگترین کارخانه تولید چسب مایع سریعا 30 آتش نشان از پنج ایستگاه عملیاتی و 8 خودروی اطفایی در ساعت 20:10 دقیقه شب جاری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم عملیاتی در محل و بررسی های اولیه مشخص شد این آتش سوزی در یک سوله هزار متری تولید ساندویچ پانل های سردخانه ای در زمان تعطیلی و نبود کارگران رخ داده است و به دلیل وجود فوم های موجود در محل و قابلیت سریع اشتعال بودن بدنه و سقف این کارخانه، شعله های آتش به سرعت در حال گسترش بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به خطرات موجود در این محل برای نیروهای امدادی ادامه داد: وجود ده مخزن 220 لیتری تینر و مواد اولیه ساخت فوم و جرثقیل حدودا هفت تنی موجود در این محل که به دلیل شعله های سرکش  آتش خطر سقوط آن وجود داشت، حساسیت عملیات را دوچندان کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های سرکش آتش در کارخانه تولید ساندویچ مهار شد

شعله های سرکش آتش در کارخانه تولید ساندویچ مهار شد