مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-15سياسي

بخشش یک اعدامی در ایلام


ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص ترین ارزش های دینی و معیارهای اخلاقی است - دادستان ایلام از پیگیری گروه جهادی صلح و سازش در جلب رضایت اولیای دم برای یکی از زندانیان محکوم به قصاص خبر داد و گفت: مردم نیز در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در کنار دستگاه قضا باشند.

عبدالوهاب بخشنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ماه ها فعالیت گروه جهادی صلح و سازش در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام، معاونت شورای حل اختلاف ایلام و اعضای هیات صلح، موفق به جلب رضایت اولیای دم برای زندانی محکوم به قصاص شده اند.

وی افزود: گذشت اولیای دم در پرونده های قصاص را درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال در تأسی از سیره نبی مکرم اسلام (صلی اللّه علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) برشمرد و از تلاش و کوشش اعضای گروه جهادی صلح و سازش دادسرای عمومی و انقلاب ایلام، معاونت شورای حل اختلاف ایلام و هیات صلح برای ایجاد مصالحه در این پرونده ها به منظور تحکیم مشارکت گروه های مختلف مردمی در اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی قدردانی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با اشاره به تاکیدات موکد و نگاه ویژه ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در پرونده های قصاص از عموم مردم خواست تا در کنار دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک اعدامی در ایلام

بخشش یک اعدامی در ایلام