مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-15پزشكي

مسافران بیشترین مراجعان اهدای خون درکلاردشت هستند


رییس پایگاه انتقال خون شهرستان چالوس با بیان اینکه حدود 8 هزار اهدا کننده خون در شهرستان مستمر هستند، گفت: علاوه بر بومیان در کلاردشت مسافران بیشترین متقاضی برای اهدای خون هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، مرضیه درخش در گفت وگو با فارس ضمن بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 تا هم اکنون 16 هزار و 349 نفر برای اهدای خون به پایگاه مراجعه کردند، اظهار کرد: از این تعداد 12 هزار و 873 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه اهدای خون تا 65 سالگی است، افزود: تعداد 303 مراجعه اولی داشتیم.

درخش به تعداد 7 هزار و 964 نفر اهدا کننده خون به صورت مستمر اشاره کرد و اظهار کرد: حدود 3 هزار و 539 با سابقه خوندهی در این مرکز داریم.

رییس پایگاه انتقال خون چالوس در ادامه همچنین به ارسال  2 هزار و 280 واحد خونی خارج استان اشاره و بیان کرد: به غیر از حومه نوشهر و چالوس 8 هزار و 770 واحد خونی به بقیه شهرهای استان ارسال شد.

این مسوول ضمن بیان اینکه 6 بیمارستان و 3 مرکز تالاسمی تحت پوشش این پایگاه هستند، عنوان کرد: در طول یک سال 13 هزار و 312 واحد فرآورده های خونی به مراکز تحت پوشش ارسال شد.

درخش با بیان اینکه هلال احمر کلاردشت با در اختیار گذاشتن مکان، همکاری لازم جهت خون گیری را انجام می دهند، گفت: علاوه بر بومیان در کلاردشت مسافران بیشترین متقاضی برای اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران بیشترین مراجعان اهدای خون درکلاردشت هستند

مسافران بیشترین مراجعان اهدای خون درکلاردشت هستند