مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 20:422022-06-14سياسي

80 درصد احکام قوانین تعاون اجرا نشده است


از قوانین و احکام بخش تعاون فقط 20 درصد اجرا شده و 80 درصد به مرحله اجرا نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست مشترکی بین رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با رییس اتاق تعاون و رؤسای اتحادیه های تعاونی در محل اتاق تعاون برای بررسی لایحه اصلاح قانون تعاون برگزار شد.

در این نشست بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران گفت: سه موضوع لایحه اصلاح قانون تعاون که از سوی دولت های قبل به مجلس ارائه شده، همچنین تدوین قانون برنامه هفتم و قوانین اجرا نشده بخش تعاون در دستور کار جلسه قرار دارد.

به گفته عبداللهی، در بخش تعاون مشکل کمبود قوانین نداریم و قوانینی که تصویب شده است به ویژه اصلاحیه قانون تعاون در سال های 92 و 93، 85 درصد مشکلات قانونی را حل کرده اما مشکل اصلی این است که قوانین موجود اجرا نمی شود.

وی همچنین گفت: دولت لایحه ای برای اصلاح قانون تعاون سال 1375 در قالب 165 ماده از سوی دولت های قبل تقدیم مجلس شده و تصور است که نیاز به لایحه مفصلی نیست.

رییس اتاق تعاون ایران گفت: مجلس در وهله اول مسؤول تصویب قانون و در مرحله بعدی مسؤول نظارت بر حسن اجرای قانون است اما مشکلی که است حتی قانون سیاست های اصل 44 و قانون توسعه بخش تعاون کمتر از 20 درصد اجرا شده و در واقع 80 درصد قوانین بخش تعاون اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد احکام قوانین تعاون اجرا نشده است

80 درصد احکام قوانین تعاون اجرا نشده است