مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-14اقتصادي

افتتاح 6 طرح کشاورزی در لردگان و خانمیرزا/ 95 نفر صاحب شغل می شوند


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی 6 طرح از جمله مجتمع های گلخانه ای، پرواربندی بره و طرح های آبیاری نوین در شهرستان های خانمیرزا و لردگان افتتاح شد.

- عطاءالله ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افتتاح طرح ها و پروژه های شهرستان های خانمیرزا و لردگان در چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی گفت: افتتاح 2 طرح آبیاری نوین تلفیقی با رویکرد تیپ در روستای حسن هندو خانمیرزا اولین طرح افتتاح شده امروز بود.

افتتاح گلخانه سبزی صیفی رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری به افتتاح طرح گلخانه سبزی صیفی اشاره کرد و افزود: این طرح با مساحت 8 هزار و 500 مترمربع و سطح زیر کشت 6 هزار متر در روستای برجویی خانمیرزا با تسهیلات بانکی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و آورده متقاضی به مبلغ 2 میلیارد تومان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این طرح در هر دوره برداشت 65 تن فلفل دلمه ای تولید می شود، ادامه داد: در حال حاضر در این گلخانه فلفل دلمه ای رقم نروین و تورنتو کشت می شود که اشتغال مستقیم 5 نفر و غیرمستقیم 10 نفر را فراهم کرده است.

افتتاح گلخانه 4 هزار متری ابراهیمی افتتاح گلخانه 4 هزار متری سبزی و صیفی روستای مرادان شهرستان خانمیرزا با اشتغال زایی 15 نفر به صورت مستقیم و غیرمستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 طرح کشاورزی در لردگان و خانمیرزا/ 95 نفر صاحب شغل می شوند

افتتاح 6 طرح کشاورزی در لردگان و خانمیرزا/ 95 نفر صاحب شغل می شوند