مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-14سياسي

پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس «الرحمن احدی» وارد اردبیل شد


پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس «الرحمن احدی» عصر امروز با استقبال مردم شهیدپرور اردبیل، وارد این شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده  الرحمن احدی عصر امروز با حضور گسترده مردم شهیدپرور و جمعی از مسوؤلان استانی در  سالن حجاج فرودگاه اردبیل برگزار شد.

بعد از مراسم استقبال، پیکر شهید والامقام جهت تشییع و خاکسپاری عازم زادگاه خود شهر گرمی شده و مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع گرمی با حضور مردم این شهر برگزار خواهد شد.

شهدا قهرمانان واقعی ایران هستند  در این مراسم، عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع) اظهار کرد: شهدای جمهوری اسلامی ایران، قهرمانان واقعی و دلیر کشورمان هستند.

 وی افزود: در جهانی که بازیگران و چهره های سینمایی با انجام کارهای خیالی به قهرمانان پوشالی تبدیل شدند، شهدای کشورمان، قهرمانان اصلی مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس(ع)، تصریح کرد: شهید الرحمن احدی پس از گذشت 40 سال از شهادت در عملیات رمضان در طی 4 دهه اخیر مفقود الاثر بود که در عملیات تفحص، پیکر مطهر شهید بزرگوار کشف شد.

رضایی ادامه داد: توجه به کشف اجساد شهدای مفقود الاثر پس از چند دهه، در کل جهان مختص جمهوری اسلامی ایران است و این نشان از توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس «الرحمن احدی» وارد اردبیل شد

پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس «الرحمن احدی» وارد اردبیل شد