مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-14ورزشي

در جلسه مشترک استیلی و هاشمیان با وزیر ورزش و نمایندگان مجلس چه گذشت؟


جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان، دو تن از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سرپرست و مربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان، دو تن از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و سرپرست و مربی تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در این نشست که عصر دوشنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر و با حضور سید حمید سجادی، قاضی زاده هاشمی، فروردین، سفیر ایران در دوحه، مدیرکل حراست، سرپرست اداره کل روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، حمید استیلی و وحید هاشمیان برگزار شد، درباره حمایت از تیم ملی تا زمان برگزاری جام جهانی به گفت وگو پرداخته شد.

* سجادی: هیات دولت و رییس جمهور همیشه پیگیر تیم ملی هستند سجادی در ابتدای این جلسه با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی در قطر اظهار کرد: من به بازیکنان تیم ملی هم گفتم هر آنچه لازم باشد در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت.

آنها فرزندان این میهن هستند و ما هم برادر و خانواده شان هستیم و به آنها گفتیم که به هیچ وجه نباید احساس تنهایی کنید و بدانید که کل کشور در کنارتان است.

وی با اشاره به حمایت دولت از تیم ملی گفت: هیات دولت همیشه پیگیر تیم ملی است و در راس دولت جناب آقای رییس جمهور پیگیر تیم ملی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه مشترک استیلی و هاشمیان با وزیر ورزش و نمایندگان مجلس چه گذشت؟

در جلسه مشترک استیلی و هاشمیان با وزیر ورزش و نمایندگان مجلس چه گذشت؟