مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-14حوادث

دستگیری مامور قلابی در محمدیه


فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروهای مسلح اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که فردی با لباس نظامی و تردد در مناطق خلوت شهر خود را مامور پلیس معرفی و اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می کند، بلافاصله ماموران کلانتری محمدیه این شهرستان به محل اعزام شدند.

    وی ادامه داد: ماموران انتظامی محمدیه پس از حضور در محل با دو نفر جوان که یکی از آنها لباس نظامی با نصب درجه بر تن داشت و به اهالی اعلام کرده بودند که مامور پلیس هستند مواجه و پس از بررسی های اولیه آنها را برای ادامه روند رسیدگی به کلانتری دلالت دادند.

    فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از این دو نفر مشخص شد که آنها با طراحی نقشه ماهرانه ای با لباس مامور انتظامی در محله های کم تردد شهر پرسه زده و با شناسایی سوژه های خود نسبت به اخاذی و سرقت از آنان اقدام می کردند خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری محمدیه بر اخاذی و سرقت از شهروندان اعتراف کردند.

    سرهنگ منصوری عدم آشنایی افراد با حقوق شهروندی و تسلیم شدن بی قید و شرط در برابر مامورنماها و غفلت و سهل انگاری شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی در محمدیه

دستگیری مامور قلابی در محمدیه