مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:472022-06-14اقتصادي

می توانستم کارهای ویترینی انجام دهم/ وقت خود را برای اصلاح ساختار اختصاص دادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان پاسخ به سؤالات وکلای ملت، اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما به روزمرگی دچار نشدیمغ من خیلی می توانستم کارهای ویترینی انجام دهم و عوام فریبی کنم اما وقت خود را برای اصلاح ساختار اختصاص دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان پاسخ به سؤالات وکلای ملت، اظهار داشت: سؤالاتی که مطرح شد چندبعدی است لذا ما باید در بخش صنعت معدن و تجارت به این موضوع بپردازیم که دچار چه مسائلی هستیم.

وی با بیان اینکه در این بخش 14 مسئله را شاهد هستیم، ادامه داد: یکی از این مسائل عدم ثبات قوانین و متغیرهای اقتصادی، پایین بودن بهره وری، تورم بالا، پیروی قیمت های داخلی از نرخ ارز و سهم بالای قاچاق از این جمله هستند.

البته من نمی خواهم به همه موارد اشاره کنم چرا که همه اینها مسائل ریشه ای هستند که بر روی یکدیگر انباشته شده اند.

فاطمی امین اظهار داشت: در دولت قبل، در طول چهار سال، وزارت صمت، پنج وزیر و سرپرست داشته است، با مسائل گسترده و انباشته شده و ریشه ای مواجه هستیم اما مدیریت ها ثبات ندارد و نبود ثبات در مدیریت موجب حل نشدن ریشه ای مشکلات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانستم کارهای ویترینی انجام دهم/ وقت خود را برای اصلاح ساختار اختصاص دادیم

می توانستم کارهای ویترینی انجام دهم/ وقت خود را برای اصلاح ساختار اختصاص دادیم