مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-14پزشكي

بیمه ها با واقعیات اقتصاد سلامت بیگانه اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اشکان آذرکیش عضو هیأت مدیره انجمن علمی فیزیوتراپی ایران اظهار داشت: به رغم اعلام تعرفه های تشخیصی درمانی سال 1401 مشکلات زیادی حوزه اقتصاد سلامت به ویژه در بخش خصوصی را تهدید می کند، - عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی، معتقد است که بیمه ها با واقعیت های اقتصاد سلامت بیگانه اند و همین موضوع باعث می شود تا تعرفه ها واقعی نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اشکان آذرکیش عضو هیأت مدیره انجمن علمی فیزیوتراپی ایران اظهار داشت: به رغم اعلام تعرفه های تشخیصی درمانی سال 1401 مشکلات زیادی حوزه اقتصاد سلامت به ویژه در بخش خصوصی را تهدید می کند، چرا که رشد تعرفه به هیچ وجه متناسب با افزایش هزینه های حوزه سلامت نیست، نبود پوشش مناسب بیمه ای نیز این وضعیت وخیم را تشدید کرده است.

عضو شورای عالی نظام پزشکی ادامه داد: در طی سالیان گذشته رفته رفته سهم بیمه ها در پرداخت هزینه های درمانی مردم کاهش یافته و همینک بیمه های تکمیلی نیز در همان مسیر قرار گرفته اند.

به رغم اینکه سازمان های بیمه اعم از پایه و تکمیلی حضور پررنگی در فرایند تعیین و تصویب تعرفه خدمات بهداشتی درمانی در سطح ملی و استانی دارند، اما باز هم شاهد عدم تعهد بیمه های تکمیلی به تعرفه های مصوب هستیم؛ به طوری که بیمه های تکمیلی پس از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها با واقعیات اقتصاد سلامت بیگانه اند

بیمه ها با واقعیات اقتصاد سلامت بیگانه اند