مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-14اقتصادي

بانک های ژن استان تهران باعث توسعه تولید در کل کشور می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با بیان اینکه استان تهران در بخش کشاورزی ویژه و بهره ور است، گفت: بانک های ژن و و تولیدات ویژه استان تهران باعث توسعه تولید در کل کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سعید پازوکی رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران ظهر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان تهران که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان ری برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، حدود 240 نفر از تولید کنندگان برتر به دبیرخانه استان معرفی و در 12 کمیته تخصصی بررسی انجام شد که از بین آنها 59 تولیدکننده برتر از استان معرفی و 4 نفر از آنها به عنوان تولیدکننده برتر کشوری معرفی شدند.

وی گفت: نفرات برتر از حوزه های مختلف زراعت، باغبانی، شیلات، نباتات، آب و خاک و غیره شرکت کرده بودند که 10 درصد از برترین های استان از بانوان هستند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران بیان کرد: این افراد نمونه ، پیشروان بخش کشاورزی هستند که به انتقال دانش و یافته های علمی کمک می کنند و عملکرد آنها در زمینه مسائل علمی باعث شده که نمونه شوند.

پازوکی افزود: عملکرد نمونه های کشاورزی به عنوان الگوی ترویجی محسوب می شود که برای سایر تولید کنندگان افق جدیدی را نمایان می کند لذا امیدوارم بتوانیم از الگوی خوب و کاربردی افراد نمونه استفاده کرده و ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های ژن استان تهران باعث توسعه تولید در کل کشور می شود

بانک های ژن استان تهران باعث توسعه تولید در کل کشور می شود