مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-14فرهنگي

حمایت از مجموعه های فرهنگی باید بیشتر شود


حضور و فعالیت فعالان فرهنگی و هنری در عرصه های مختلف مسئولیت متولیان فرهنگی را سنگین تر می کند چرا که باید حمایت خود را از این مجموعه ها بیشتر کنند تا سال به سال شاهد رشد آنها باشیم.

- محمد شهباز گهرویی رییس حوزه هنری خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حدود دو سال و نیم از شیوع کرونا می گذرد و این بیماری آسیب جدی به حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری وارد کرد.

  وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر به شدت مخاطب محور است و نیاز به توجه و حضور مخاطب دارد که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی سالن های سینما، تئاتر، نمایشگاه های فرهنگی و هنری بودیم و همین امر یک رکود را در این حوزه ها ایجاد کرد.

  وی اضافه کرد: با توجه به کاهش کرونا باید خود را برای بازیابی شرایط آماده کنیم لذا برای تحقق این امر متولیان و مدیران و همچنین تولیدکنندگان و مخاطبان اختیاج به زمان دارند تا بتوانند به شرایط قبل بازگردانند.

  شهبازگهرویی با بیان اینکه در این راستا متولیان امر باید برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری برنامه ریزی داشته باشند و تلاش خود را افزون تر کنند ادامه داد: مردم هنوز به خاطر شرایط کرونا نسبت به حضور در اماکنی همچون نمایشگاه ها، سالن های سینما و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از مجموعه های فرهنگی باید بیشتر شود

حمایت از مجموعه های فرهنگی باید بیشتر شود