مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-14سياسي

2 هزار مددجوی هرمزگانی خودکفا شدند


جدیدترین آمار اعلامی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از دستیابی 2 هزار و 22 مددجوی این نهاد به استقلال اقتصادی در استان هرمزگان خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بر اساس آخرین آمار اعلامی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) 2 هزار و 22 مددجوی این نهاد طی سال 1400 در استان هرمزگان خودکفا شدند.

این رقم تنها حدود 3.

1 درصد از آمار کل 64 هزار و 77 نفر خودکفا شده این نهاد در سراسر کشور را شامل شده و از این رو استان هرمزگان را در شمار استان های دارای کمترین آمار حوزه اشتغال در سال قبل قرار می گیرد.

استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به عنوان استان های اول تا سوم و همچنین استان های هرمزگان، همدان و یزد به عنوان استان هایی که کمترین آمار خودکفایی را به خود در سال گذشته اختصاص داده اند ثبت شده است.

مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در این خصوص تصریح کرده است:  استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به عنوان استان های اول تا سوم و همچنین استان های هرمزگان، همدان و یزد به عنوان استان هایی که کمترین آمار خودکفایی را به خود در سال گذشته اختصاص داده اند، ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مددجوی هرمزگانی خودکفا شدند

2 هزار مددجوی هرمزگانی خودکفا شدند