مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-14بين الملل

وزارت دفاع روسیه: 350 ملی گرای اوکراینی از پای درآمدند+ فیلم


وزارت دفاع روسیه با اشاره به تلفات نظامیان اوکراینی در نبرد با نیروهای روس طی یک روز گذشته، اعلام کرد که بیش از 160 منطقه تجمع ارتش اوکراین در عملیات هوایی و موشکی هدف قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید درگیری های بین نیروهای روس و اوکراینی در منطقه سیوِرودونتسک و تلاش روسیه برای عبور از رودخانه مهم منطقه، مسکو نیز آمار جدیدی از خسارات و تلفات ارتش اوکراین منتشر کرد.

ایگور کُناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (سه شنبه) گفت که طی عملیات ویژه در منطقه دونباس، نیروی هوایی تاکتیکی روسیه بیش از 350 ملی گرا، 13 تانک و سایر خودروهای زرهی، 6 موشک انداز گراد را منهدم کرد.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، کُناشنکوف در نشست خبری روزانه توضیح داد: هوانوردی عملیاتی - تاکتیکی و نیروی زمینی، 164 منطقه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد.

در نتیجه حملات هوایی بیش از 350 ملی گرا، سه پست فرماندهی، 13 تانک و سایر خودروهای زرهی رزمی، شش سامانه موشک انداز چندگانه، 14 قبضه توپ صحرایی و 22 خودروی ویژه نظامی نابود شدند .

وی با اشاره به سرنگونی یک فروند سوخو-25 اوکراینی، اظهار داشت: سامانه های پدافند هوایی روسیه در یک روز گذشته یک جنگنده سوخو-25 و هشت فروند پهپاد اوکراینی را در خارکیف سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع روسیه: 350 ملی گرای اوکراینی از پای درآمدند+ فیلم

وزارت دفاع روسیه: 350 ملی گرای اوکراینی از پای درآمدند+ فیلم