مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-14حوادث

پلیس هرمزگان باند سارقان چرخشی بندرعباس و تبریز را به دام انداخت


با هوشیاری ، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان بندر عباس و متواری شدن سارقان پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان و  بررسی صحنه های سرقت مشخص شد سارقان با تغییر پلاک خودرو خود و همچنین استفاده از ماسک، کلاه و دستکش با هدف جلوگیری از شناسایی توسط پلیس، در ایام تعطیل و ساعات ابتدایی شب، منازل آپارتمانی تک واحدی را در مناطق مختلف شهر انتخاب و با شیوه تخریب و توپی زنی درب های ضد سرقت وارد منازل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجوه ریالی و ارز (دلار)، ساعت و دیگر اموال قیمتی کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی دقیق و میدانی صحنه های سرقت و احصای شیوه و شگرد به کار رفته و تجزیه و تحلیل آنها مشخص شد ارتکاب سرقت توسط یک باند سارقین حرفه ای فرا استانی انجام شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی و دستگیری سارقان اقدامات گسترده ای بصورت شبانه روز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هرمزگان باند سارقان چرخشی بندرعباس و تبریز را به دام انداخت

پلیس هرمزگان باند سارقان چرخشی بندرعباس و تبریز را به دام انداخت