مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-14اقتصادي

ذوب آهن اصفهان امسال 400 هزارتن محصول با ارزش افزوده تولید می کند


مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در کنفرانس تخصصی استیل پرایس گفت: ذوب آهن اصفهان امسال 400 هزارتن محصولات با ارزش افزوده بالا تولید می کند.

- اخبار شرکت ها؛ ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به عنوان سخنران اصلی اولین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با عنوان تولید فولادهای پیشرفته با ارزش افزوده بالا  که سه شنبه 24خرداد ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد، به شرایط تولید این محصولات پرداخت و گفت: تولید محصولات با ارزش افزوده بالا یکی از استراتژی های اصلی این شرکت است که در این راستا برنامه امسال ذوب آهن اصفهان ، تولید 400 هزارتن محصولات صنعتی و با ارزش افزوده بالاست .

وی افزود : با اجرای طرح های توسعه مرتبط تا افق1404 بیش از60درصد ازمحصولات تولیدی شرکت ، فولادهای آلیاژی وکیفی باارزش افزوده بالا خواهد بود .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به وجود زنجیره کامل تولید فولاد از مواد معدنی تا محصول نهایی در این مجتمع عظیم صنعتی ، تولید فولاد به روش کوره بلند-کنورتور مشابه70 درصد واحدهای تولید فولاد جهان را یکی از مزیت های اصلی این شرکت برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا دانست و گفت : این شرکت با دارا بودن گواهینامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات فولادی در سال گذشته موفق به صادرات یک میلیون و 100 هزار تن از محصولات خود شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان امسال 400 هزارتن محصول با ارزش افزوده تولید می کند

ذوب آهن اصفهان امسال 400 هزارتن محصول با ارزش افزوده تولید می کند