مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-14اقتصادي

چرا جمعیت شهر همدان اعلام نمی شود؟


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان خواستار اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شد و گفت: متاسفانه پس از گذشت حدود هفت ماه از اجرای طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تصمیم به سرشماری زودتر از موعد (هر پنج سال یک بار) می تواند مسئولان و برنامه ریزان شهری را برای اتخاذ تصمیمات درست یاری کند، چرا که در برنامه ریزی شهری هر چه آمار به روزتر و دقیق تر باشد قطعا نتایج نیز به واقعیت نزدیک تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه های اصلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن موضوع جمعیت است که می تواند مسیر گذشته شهر را تبیین و افق آینده شهر را ترسیم کند.

  این عضو شورای شهر همدان با اشاره به سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان همدان در آبان ماه 1400، گفت: اگر چه موضوع سرشماری حائز اهمیت است اما اعلام به موقع آن از اهمیت بیشتری برخوردارست، چرا که هر چه به زمان سرشماری نزدیک تر باشیم برنامه ریزی دقیق تر خواهد بود.

وی ضمن انتقاد از طولانی شدن اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان همدان، گفت: متاسفانه پس از گذشت حدود هفت ماه از اجرای این طرح، تاکنون نتایج آن اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جمعیت شهر همدان اعلام نمی شود؟

چرا جمعیت شهر همدان اعلام نمی شود؟