مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-14سياسي

«حقوق مردم» خط قرمز تعزیرات است/ ثبت 309 فقره پرونده در حوزه آرد و نان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برای حفظ حقوق مردم هیچ مساحمه ای نداریم چرا که حقوق مردم خط قرمز ماست و با متخلفان در راستای تضعیف حقوق مردم برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح اصلاح یارانه ها، 34 فقره احتکار کالا در استان شناسایی و به تعزیرات معرفی شده اند.

  وی افزود: میزان محکومیت کالاهای احتکار شده 72 میلیارد ریال بوده است.

 حسن پور خاطر نشان کرد: رسیدگی به درخواست ها و گزارشات مردمی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و این در حالی است که علاوه بر نظارت بر توزیع کنندگان کلان و میان رده، شاهد افزایش نظارت بر خرده فروشی ها نیز بوده ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: در صورت مواجهه با گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و احتکار کالاهای اساسی برخورد می کنیم و این برخوردها شامل ثبت پرونده، دستور تعطیلی و نصب پلاکارد تخلف خواهد بود.

وی عنوان کرد: نظارت ها و بازرسی ها از بازار محدود به بازارهای اصلی و عمده نیست بلکه تعزیرات حکومتی از ارکان اصلی تنظیم بازار به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حقوق مردم» خط قرمز تعزیرات است/ ثبت 309 فقره پرونده در حوزه آرد و نان

«حقوق مردم» خط قرمز تعزیرات است/ ثبت 309 فقره پرونده در حوزه آرد و نان