مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-14سياسي

هماهنگی بین دستگاه ها و عدالت لازم برای پرداخت حقوق ها وجود ندارد


آیا در پرداخت حقوق بازنشستگان عدالت رعایت شده است؟ اصل تشکیل سامانه برای ثبت اطلاعات کار درستی بود اما اجرای آن باید دقیق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 24 خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه های ثبت حقوق و مزایا و پاکنا اظهار داشت: هدف از ایجاد این سامانه ها، یک نظم و انضباط در پرداخت حقوق ها بود، اما اکنون این سوال مطرح است چرا وزارتخانه ها نسبت به ثبت اطلاعات کارکنان خود اقدام نکرده اند؟ مگر وزارتخانه ها تابع دولت نیستند؟ متاسفانه هماهنگی در پرداخت ها وجود ندارد.

وی افزود: ما برای فرار مغزها چه کردیم، تصریح کرد: عصاره ملت و نخبگان جامعه به یک جایی می رسند که به دلیل تبعیض پا به فرار از کشور می گذارند، ما در استان های مختلف سرمایه صرف می کنیم و استعداد پرورش می دهیم اما در یک مقطع زمانی به دلیل تبعیض، جوانان ما پا به فرار می گذارند و به کشورهایی نظیر آلمان، ترکیه و استرالیا می روند خوشا به حال این کشورها.

نماینده زابل در مجلس تصریح کرد: آیا در پرداخت حقوق بازنشستگان عدالت رعایت شده است؟ اصل تشکیل سامانه برای ثبت اطلاعات کار درستی بود اما اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی بین دستگاه ها و عدالت لازم برای پرداخت حقوق ها وجود ندارد

هماهنگی بین دستگاه ها و عدالت لازم برای پرداخت حقوق ها وجود ندارد